2012. június 14., csütörtök

Újabb vizsgálat

Elérkeztünk a 24. héthez, így aktuálissá vált a terheléses vércukor mérés is. Az előző laborvizsgálat nem ment zökkenőmentesen, így hát kicsit aggódtam előtte.
Reggel hétre kellett mennem, éhgyomorral. Viszonylag gyorsan sorra is kerültem, a néni pedig elsőre(!) eltalálta a vénámat, amiért roppant hálás voltam. Ezután egy törött szélű bögrében feloldották nekem a 75g szőlőcukrot. Roppant édes volt, csak reménykedni tudtam, hogy nem jár úgy, mint a próbareggelim. Szerencsére pár perc múlva teljesen rendben voltam, következhetett a két óra egy helyben való ücsörgés, hiszen bárminemű mozgás befolyásolhatja a vizsgálat eredményét. Előre felkészültem olvasnivalóval,többek között az egyik kedvenc magazinommal, amiből valamiért a bikinis különkiadást kaptam meg, pedig ahogy a helyzet jelenleg áll, legközelebb talán a 2014-es szezon trendjeivel fogok közelebbről is megismerkedni. :)
Negyed 11-kor vették le a második adag vért, így egy röpke délelőtt után szabadulhattam is a rendelőintézetből. :) Másnap mehettem az eredményért, amik pont jók lettek, minden a legnagyobb rendben van. Szeretem, amikor tudományosan is bebizonyítják, hogy nemcsak egészségesnek érzem magam, hanem az is vagyok! :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése